Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. További információt aAdatkezelési Tájékoztatóban talál. 

Gyakran ismételt kérdések

Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?
Igen, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak.

 

Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?
Igen.

Hogyan adhatom le a rendelést a webáruházban?

Válaszd ki a megrendelni kívánt termékeket, helyezd be őket a kosárba. Miután az összes megvásárolni kívánt terméket a kosárba tetted, ellenőrizheted a képernyő jobb felső részén lévő Kosár gombra kattintva annak tartalmát. Itt még lehetőséged van  módosítani és leellenőrizni a rendelésed. A Tovább a Pénztárba gombbal tudod megadni az elérhetőségeidet, majd a szállítási és fizetési adatokat. A Rendelés Összegzése oldalon lehetőséged van megjegyzést írni a rendeléshez, majd a Vásárlási Feltételek elfogadását követően a Megrendelem gombra kattintva véglegesítheted a rendelésedet. A végösszeg tartalmazza a szállítási összeget is, és ha van, akkor a kedvezményeket is. Ha a "Rendelésed felvettük" szöveg megjelenik, utána már nincs több teendőd. Ezen az oldalon azonban egy jelszó megadását követően lehetőséged van a megadott adatokkal készíteni egy regisztrációt, mellyel a következő rendelésedet könnyebben leadhatod és követheted a rendelésed folyamatát.
Amennyiben rendelésed sikeresen véglegesítetted, kapsz tőlünk egy rendelés visszaigazolást emailben, illetve a rendelés állapotáról is folyamatosan értesíteni fogunk, de lehetőséged van neked is érdeklődni a  rendelésed felől a +36 (30) xxx-es telefonszámon.

 

Hogy tudom megnézni, hogy mi van a kosaramban?
A képernyő jobb felső részén található Kosár gombbal tudod ellenőrizni a kosár tartalmát.

 

Hol tekinthetem meg a regisztrációs adataimat?

 

Hogy tudom változtatni az adataimat?
Szintén a saját adatok alatt, vagy rendelésed leadásának folyamatában is változtathatsz rajta.

 

Hogyan tudom megnézni a megrendeléseimet?

Fiókom -> Korábbi rendeléseim menüpont alatt, vagy a visszaigazoló e-mailben található link segítségével.

 

Honnan tudhatom, hogy az általam megtekintett termék van-e raktáron?
Webáruházunkat napi rendszerességgel frissítjük, és csak olyan termékek találhatóak meg kínálatunkban, amelyek megvásárolhatóak. Minden termék adatlapján feltüntetjük a készletinformációt. A készleten lévő termékek kiszállítását általában 1-3 munkanap alatt juttatjuk el hozzád. Néhány termék esetében előfordulhat készlethiány, ezen termékek szállítását egyedi határidővel tudjuk vállalni, melyről minden esetben tájékoztatunk, ill. a megrendelés előtt is kérhetsz információt a termék érkezéséről elérhetőségeinken.

 

Mennyi időn belül kapom meg a rendelt terméket?

A készleten lévő termékek kiszállítását általában 1-3 munkanap alatt juttatjuk el hozzád. Néhány termék esetében előfordulhat készlethiány, ezen termékek szállítását egyedi határidővel tudjuk vállalni, melyről minden esetben tájékoztatunk, ill. a megrendelés előtt is kérhetsz információt a termék érkezéséről elérhetőségeinken.

 

A feltüntetett árak bruttó árak?
Igen bruttó árak, minden termék ára tartalmazza a 27% ÁFÁ-t.